Пам’ятай про Крути!

Категорії розділу

МІЖНАРОДНІ [35]
УКРАЇНА [68]
ДНІПРОПЕТРОВЩИНА [37]
КРИВОРІЗЬКІ [43]
МАКУЛЬАН [8]
ГАРНІЗОН [8]
ВІЙСЬКОВІ [55]
ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО [132]

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Логін:
Пароль:
Головна » 2009 » Березень » 20 » Завершуються заходи з другого етапу державного випробування нового національного танку “Оплот”
13:16
Завершуються заходи з другого етапу державного випробування нового національного танку “Оплот”



Натисніть для збільшення

На Харківщині, на військовому полігоні окремої механізованої бригади 6-го армійського корпусу Сухопутних військ ЗС України завершуються заходи з другого етапу державного випробування національного танку “Оплот”, розробленого Казенним підприємством “Харківське конструкторське бюро машинобудування ім. О.О. Морозова”.

В оцінці тактичних та маневрових даних танку брали участь не тільки розробники “Оплоту”, а й три екіпажі зі складу 17-ї окремої танкової бригади 6-го армійського корпусу Сухопутних військ ЗС України, що дислокується на Дніпропетровщини і яку заплановано переозброїти цими бойовими машинами.

30 березня заплановано завершити підготовку технічної документації на новий танк і передати її на затвердження.

Необхідно зазначити, що наприкінці минулого року національний танк “Оплот” успішно пройшов попереднє заводське випробування. Усі базові складові, агрегати, прилади та елементи озброєння цього танку – є винаходом та кінцевим продуктом вітчизняних виробників, а у броні було втілено декілька українських ноу-хау у технічній сфері. При цьому, ціна виробництва “Оплоту” у декілька разів менша ніж у закордонних аналогів бойової машини.

У той же час, конструктори та виробники нового танку – фахівці “Харківського конструкторського бюро машинобудування ім. О.О. Морозова” та Державного підприємства “Завод ім. В.О.Малишева” – занепокоєні відсутністю фінансування для початку серійного виробництва “Оплоту”. Відсутність коштів ставить під загрозу терміни виконання розпорядження Президента України Віктора Ющенка щодо прийняття на озброєння Збройних Сил України у 2009 році перших 10 танків “Оплот”.

Але не дивлячись на фінансові складнощі, у головних цехах танкобудівників поступово налагоджується виробничий цикл “Оплоту”, який спирається, в першу чергу, на ентузіазм працівників заводу та використання коштів, отриманих від реалізації закордонних контрактів.

Довідка. Тактико-технічні характеристики танку “Оплот”: вага - 48 тонн, екіпаж - 3 чоловіки,
швидкість руху - 70 км/год, запас ходу – 450 км. Довжина - 9720 мм, ширина - 3775 мм, висота – 2285 мм.

На танк “Оплот” встановлений дизельний двигун потужністю 1200 к.с., який здатний ефективно працювати в будь-яких погодних умовах, у тому числі при високих температурах навколишнього середовища.
Озброєння танка “Оплот” - 125-мм гармата, 7,62-мм спарений кулемет і 12,7-мм зенітний кулемет. Танк “Оплот” оснащений сучасним комплексом управління вогнем, що забезпечує ведення стрільби навідником і командиром по нерухомій цілі, та цілі, що рухається, як з місця так і в русі з високою вірогідністю влучення з першого пострілу.

Танк “Оплот” має комбіновану систему захисту, що включає пасивну броню, вбудований динамічний захист і низку інших пристроїв захисту танка, оптимізованих проти сучасних засобів ураження
танків і значно знижують уразливість танка від всіх видів протитанкових засобів.

Обладнання підводного водіння дозволяє танку долати водні перешкоди глибиною до 5 м. Водні перешкоди глибиною до 1,8 м танк долає без підготовки. Система навігаційного забезпечення заснована на системах “ГЛОНАСС” і “NAVSTAR”.
_____________________________________
© Управління Прес-служби МО України. При використанні інформації посилання на Управління Прес-служби МО України обов’язкове.


Категорія: ВІЙСЬКОВІ | Переглядів: 1414 | Додав: zampolit | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Пошук

Календар

«  Березень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту